Chanel N˚5 verlicht 5 objecten van JCDecaux met stijlvolle led-campagne

15861773470_8cca9fe102_hChanel N˚5, de éminence grise onder de parfums, draagt in deze donkere dagen op een stijlvolle manier bij aan de Amsterdamse kerstverlichting. Een 3D-vorm van de wereldberoemde N°5, het getal dat inmiddels synoniem is voor de geliefde parfum, straalt in de objecten van JCDecaux.

Chanel N˚5, een van ’s werelds meest bekende parfums, valt deze week met een zeer opvallende en letterlijk stralende campagne bijzonder op in het Amsterdamse straatbeeld. In 5 objecten van JCDecaux prijkt momenteel een stijlvolle 3D-vorm van een grote N°5, bestaande uit diverse led-lampen. De 3D-vijf is geplaatst voor een donkerzwarte poster, waardoor het contrast tussen de verlichte N°5 en de omgeving vergroot wordt en de buitenreclamespecial nog meer opvalt.

De sfeervolle Special ondersteunt, naast de kerstverlichting van de stad Amsterdam, een reguliere landelijke postercampagne, waarin Chanel gebruikmaakt van 2 verschillende uitingen: een postervariant van de verlichte N°5 en een affiche waarop het fraai vormgegeven flesje Chanel N˚5 te zien is.

De buitenreclamespecial, resultaat van een samenwerking tussen Chanel, JCDecaux en mediabureau Plus, is tot en met 23 december in Amsterdam te zien op het Leidse- en het Rembrandtplein, in de Beethoven- en de Van Baerlestraat en op het Damrak.

 

Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , | Leave a comment

Opvallende cadeaupapier-dispenser in Stadshart Amstelveen

20141215_SPECTACULAR AM#778

Vanaf vandaag kan iedereen die in Stadshart Amstelveen op zoek is naar kerstcadeaus, gratis cadeaupapier pakken uit een speciaal voor dit doel aangepaste centersign die midden in het winkelcentrum staat. Bezoekers kunnen hun kerstcadeaus daar meteen inpakken op een grote inpaktafel, met hulp van de aanwezige hostess. Stadshart Amstelveen biedt het winkelend publiek hiermee een unieke en feestelijke extra service.

Deze actie is ontwikkeld in het kader van de nieuwe campagne ‘Unexpected Shopping’ die Stadshart Amstelveen onlangs heeft gelanceerd. Met deze campagne wil het winkelcentrum de diversiteit aan retailers en de onverwachte extra services benadrukken.  “In een speciaal voor de nieuwe campagne georganiseerde Kinetic Igniting Creativity Session hebben we in korte tijd enkele creatieve ideeën bedacht. Daar is ook dit idee uit ontstaan”, vertelt Jody Geelen, mediaconsultant bij Kinetic. “De inpakzuil biedt bezoekers een onverwachte extra service en past hiermee perfect binnen de campagne.”
De speciaal voor de feestdagen aangepaste centersign is door Centercom geplaatst en staat nog tot en met 26 december in het winkelcentrum.
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged | Leave a comment

Zoemende abri verrast voorbijgangers

Voorbijgangers keken verrast op toen een bijenkolonie de Rotterdamse Westblaak overnam.  De spectacular abri is onderdeel van de campagne van VSM Geneesmiddelen voor de Nisyleen Hoestsiroop. Een hoestsiroop met het ingrediënt Honey-Active, op basis van Acacia honing.
De bestickerde spectacular abri laat op het ingebouwde beeldscherm zien hoe de honing vanuit de honingraat in het flesje Nisyleen druipt. Daarbij horen voorbijgangers een zoemend geluidseffect. In de video is te zien dat voorbijgangers verbaasd om zich heen kijken zodra de bewegende bijen te zien zijn.
Voor de campagne wordt naast outdoor ook TV, radio, en social ingezet.  
Bron: adformatie.nl
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , | Leave a comment

Vodafone bouwt abri’s om tot mega jukebox met de Samsung Levelbox

vodafone

Is het niet fijn om een muziekje te luisteren tijdens het wachten op het OV? Vodafone en Samsung bieden reizigers de mogelijkheid hun favoriete muziek af te spelen op boxen in de abri’s van JCDecaux.

Mr. Probz, Avicii of misschien iets van Adele? Deze week kan het zomaar zijn dat je een van hun nummers uit een abri hoort klinken. Reizigers in het openbaar vervoer krijgen namelijk in zeven abri’s, verspreid over diverse steden in Nederland, de mogelijkheid om hun favoriete muziek op te zetten via de ingebouwde Samsung Level Box: een speaker die draadloos muziek afspeelt.
In samenwerking met TBWA, MEC en Kinetic heeft JCDecaux haar abri’s omgebouwd tot mooie showcases van de Samsung Level Box, die direct fungeren als mega grote jukebox.
Met deze buitenreclamespecial vraagt Vodafone speciale aandacht voor de actie waarbij klanten een Samsung Level Box Mini cadeau krijgen bij een Samsung Galaxy Alpha, Note 4 of Galaxy S5 Mini. Dit geldt voor alle nieuwe abonnementen. Met deze Special kunnen geïnteresseerden alvast het geluid testen.
Bron: www.jcdecaux.nl
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , , , , | Leave a comment

Google launches Times Square’s largest interactive billboard ever

Google has taken over the largest digital screen in North America. You can see it right now in Times Square. The screen is more than 25,000 square feet in size. It is eight stories tall and takes up the whole length from 45th to 46th Street. 
Google has rented the space through the New Year. This week, Google will use the screen to present an interactive mobile game in which people can Androidify (adroidify.com) themselves. People in Times Square can make their character from the website or the free app on Google Play. They can get online, share their ticket, and play on the big screen with their character.
One game includes keeping soccer balls in the air, while another game makes the players virtually swim on the large screen. There’s an elevated stage in front of the billboard where the players are controlling their characters with their movement. 
In addition to showcasing its own products, Google will also donate screen time to non-profits like Charity Water and the WWF (World Wide Fund). 
Bron: androidcentral.com
Posted in Digital Out of Home Nieuws | Tagged , | Leave a comment