Walkers Crisps: Twitter vending machine

In het kader van de ‘Do Us a Flavour’ campagne heeft het chips merk Walkers in Londen drie bushaltes omgebouwd tot automaten. Het motto van de campagne is ‘Tweet to eat’. Oud Engels international Gary Lineker roept het publiek op om een tweet te sturen voor een van de nieuwe smaken chips van Walkers. De winnende smaak wordt gekozen door het publiek en zal gekroond worden tot ‘Flavour Millionare’.
Bron: adsoftheworld.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , | Leave a comment

AR Billboard drags Sydney street “Into the storm”

Roadshow Films reveals a digital out-of-home (DOOH) campaign as part of a multi-media promotion to launch the new natural disaster film Into the Storm, released in Australia on 4 September 2014. Directed by Stephen Quale (Final Destination 5),Into the Storm focuses on the inhabitants of the town of Silverton as it is ravaged by an unprecedented onslaught of tornadoes.
Bron: grandvisual.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , | Leave a comment

KLM High Five

KLM heeft afgelopen donderdag honderden Amsterdammers en New Yorkers live met elkaar verbonden door middel van high fives. Een dag lang gaven twee interactieve installaties een live doorkijkje naar de andere kant van de oceaan. Zo ontstonden er spontane ontmoetingen en kwam je op straat, zomaar ineens oog in oog te staan met een andere wereldburger uit New York of Amsterdam.
Vervolgens werden zij uitgedaagd om de perfecte high five te maken, over een afstand van 5.815 km. De beste high fives werden beloond met KLM tickets naar Amsterdam of New York.
Bron: popthecampaign.nl
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , | Leave a comment

Kinetic lanceert nieuwe divisie : Kinetic Zone

Kinetic lanceert nieuwe divisie voor location based merkactivatie en product promotie : Kinetic Zone
zone blog fb
Posted in Kinetic Nieuws | Tagged , , , | Leave a comment

Digital signage key ingredient for tasty Instagram selfie ad campaign

A tasty digital out-of-home campaign in San Francisco is combining fine chocolate, social media and digital signage in a fine recipe for branding and engaging with the buying public.
Hershey’s-owned chocolatier Scharffen Berger Chocolate Maker recently launched the “Wonderfully Complicated” out-of-home advertising campaign in San Francisco that features everyday consumers as the stars, via 50 outdoor digital signage boards across the city, according to an announcement from Scharffen Berger.
Bron: www.digitalsignagetoday.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged | Leave a comment