Nieuwe schermen Ngage Media

R'dam

Ngage Media neemt per 1 oktober twee grote digitale schermen in Rotterdam over van Exterion Media. De schermen hangen op de Westblaak (35m2) en op het Zuidplein (72m2), een ideale plaats om winkelend en- uitgaanspubliek te bereiken. Op de schermen wordt een loop getoond die o.a. bestaat uit commerciële campagnes en infotainment. Beide schermen worden real time aangestuurd en zijn selectief inzetbaar.

Medio september heeft Ngage Media ook in het centrum van Enschede nieuwe schermen geplaatst. Een groot scherm hangt op het Van Heekplein, het winkelplein van Enschede, en vormt bovendien de entree van het grootste winkelcentrum van Enschede: De Klanderij. Daarnaast heeft Ngage Media een groot scherm in het winkelcentrum geplaatst.

Bron: ngagemedia.nl

Posted in Digital Out of Home Nieuws | Tagged , | Leave a comment

Mr Kipling: Edible Billboard

Mr Kipling has spent seven hours creating the worlds first “Edible Billboard” using about ten thousand cakes. Agency: JWT, London.
Bron: bestadsontv.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , | Leave a comment

Walkers Crisps: Twitter vending machine

In het kader van de ‘Do Us a Flavour’ campagne heeft het chips merk Walkers in Londen drie bushaltes omgebouwd tot automaten. Het motto van de campagne is ‘Tweet to eat’. Oud Engels international Gary Lineker roept het publiek op om een tweet te sturen voor een van de nieuwe smaken chips van Walkers. De winnende smaak wordt gekozen door het publiek en zal gekroond worden tot ‘Flavour Millionare’.
Bron: adsoftheworld.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , | Leave a comment

AR Billboard drags Sydney street “Into the storm”

Roadshow Films reveals a digital out-of-home (DOOH) campaign as part of a multi-media promotion to launch the new natural disaster film Into the Storm, released in Australia on 4 September 2014. Directed by Stephen Quale (Final Destination 5),Into the Storm focuses on the inhabitants of the town of Silverton as it is ravaged by an unprecedented onslaught of tornadoes.
Bron: grandvisual.com
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , , | Leave a comment

KLM High Five

KLM heeft afgelopen donderdag honderden Amsterdammers en New Yorkers live met elkaar verbonden door middel van high fives. Een dag lang gaven twee interactieve installaties een live doorkijkje naar de andere kant van de oceaan. Zo ontstonden er spontane ontmoetingen en kwam je op straat, zomaar ineens oog in oog te staan met een andere wereldburger uit New York of Amsterdam.
Vervolgens werden zij uitgedaagd om de perfecte high five te maken, over een afstand van 5.815 km. De beste high fives werden beloond met KLM tickets naar Amsterdam of New York.
Bron: popthecampaign.nl
Posted in Creatieve OOH campagnes | Tagged , | Leave a comment